ogromny bookhaul // styczeń-kwiecień

Hej! Kończy nam się maj, a tu jeszcze żadnego bookhaula w tym roku nie było. Wiem, że lubicie takie posty, więc naprawiam swój błąd i zapraszam Was do przeczytania co przybyło do mnie od początku roku do końca kwietnia!

styczeń

KUPIONE
- the lost hero
- the red pyramid

OD WYDAWNICTW
- ocalałe
- make your bed
- zbrodnie prawie doskonałe

luty

KUPIONE
- sherlock (manga)

OD WYDAWNICTW
- chłopcy których kocham
- outlieresi
- rozproszenie
- kłamczucha 
- śpiew kukułki
- kredziarz
- martwa jesteś piękna
- dziewczyny chcą się zabawić
- dziecko
- fashion victim
- królestwo ze szkła
- białe kły
- more happy than not
- z otchłani
- śmierć w chteau bremont
- zapytaj astronautę
- znajdź w życiu sens
- dziewczyna z tatuażem na lędźwiach

marzec

KUPIONE
- relife tom 6 (manga)
- życie jest sztuką
- podróż przez historię magii
- przebudzenie króla
- mój pierwszy bal
- gdzie niebo mieni się czerwienią
- nieodnaleziona
- żółwie aż do końca
- pan holmes
- okrutna pieśń
- zbrodnia niedokonała
- z nienawiści do kobiet

KONKURSY
- testament 
- royce rolls
- bad boy's girl
- czy można podświadomie szukać niepowodzeń

DOSTAŁAM
- kto zabrał mój ser?
- największy cud świata
- klucz niebios
- drużyna pierścienia

OD WYDAWNICTW
- mediatorka
- znajdź mnie
- przemytnik słów
- rzecz o sowach
- czwarta małpa
- umwelt
- architekci natury
- prawie ostateczna lista najgorszych koszmarów
- pierwsze wrażenia
- klątwa przeznaczenia (od autorki)

kwiecień

KONKURSY
- girl online
- ślepy archeolog

OD WYDAWNICTW
- kraina z jedwabiu
- przyjemność
- cała ja
- perłowa dama
- psikus
- patrz jak tańczę


Nie mam pojęcia jak i kiedy tyle się tego nazbierało, no ale tak właśnie prezentują się moje nowości z czterech miesięcy. Szkoda tylko, że miejsce nie poszerza się tak jak zbiory książek...

A jakie książki do Was ostatnio przybyły?🙈  

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Tyle wspaniałych tytułów! <3 Zazdroszczę :D od siebie mogę polecić jeszcze "Spętanych przeznaczeniem" jeśli nie czytałaś :)

    OdpowiedzUsuń