PODSUMOWANIE WRZEŚNIA - WRAP UP, BOOKHAUL

Wrzesień już za nami, więc czas na podsumowanie czytelnicze i bookhaul. Razem z wrześniem zaczęła się szkoła, a co z tym idzie - nauka, prace domowe, zmęczenie. W tym czasie zdecydowanie królują u mnie seriale, które oglądam chociażby robiąc notatki, czy odrabiając lekcje.

 Przeczytane
W całości przeczytałam jedynie 2 książki - Ostatni olimpijczyk i Zła Julia. Jednak oprócz tego zaczęłam/kontynuowałam parę książek - Najlepszy powód by żyć 214 str., Ogień i woda dosłownie kilka stron, Oskarżenie 122 str. i Dziedzictwo 44 str.

Nowe w biblioteczce
Od przyjaciółki pod koniec wakacji dostałam The call. Wezwanie. Przyszło też do mnie kilka książek od wydawnictw - Zła Julia (papierowa wersja), Najlepszy powód by żyć i Mroczne zakamarki. Ostatnia książka to Oskarżenie, na które tak bardzo czekałam i zamówiłam je jak tylko było dostępne przedpremierowo.

No i tak to tyle. Jak widzicie ani jeden, ani drugi stosik nie jest zbyt duży (jeśli chodzi o ten drugi to akurat dobrze). Powiem Wam, że nawet jeśli mam czas czytać to ostatnio wolę jednak seriale, ale mam nadzieję, że z czasem to się zmieni, ale jak wiadomo - nic na siłę :)
A jak Wam minął wrzesień? Jak w szkole? Ile książek przeczytaliście i kupiliście?

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. "Najlepszy powód by żyć" mam zapisane na liście do przeczytania. Lubię takie historie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia, ile przeczytałam, ale nie przejmuj się - też jakaś powalająca liczba to nie była ;)
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, ze dla większości to nie był dobry miesiąc...

      Usuń
  3. 2 książki to i tak dobrze :D Ja właśnie też jestem w trakcie czytania "Oskarżenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przeczytałam we wrześniu cztery książki, a dotarło do mnie sześć. Czekam na czasy, kiedy liczba przeczytanych będzie chociaż równa z liczbą zakupionych xD
    Zapraszam też do mnie C:
    https://lordowaforteca.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeczytałam 4 książki i myślę, że to wielki sukces dla mnie. Serdecznie pozdrawiam. Www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie we wrześniu również tylko dwie przeczytane książki.
    biblioteczkamoni.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam niewiele więcej, ale wiadomo... wrzesień do początek szkoły, a to zawsze różnie z nim wychodzi.

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/10/przebudzenie-lukrecji-laura-adori.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podsumowanie! Początkowo mocno ciekawił mnie najlepszy powód, by żyć, ale chyba mi przeszło.
    Życzę przyjemnego dalszego czytania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No muszę przyznać, że szału nie ma niestety.

      Usuń
  9. I ja przeczytałam w tym miesiącu 2 książki, szkoła nie dała mi szansy na przeczytanie choć kilku stron więcej.

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jedynie dokończyłam trzy książki i zaczęłam dwie w tym miesiącu.
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też przydałoby się podokańczać parę książek😺

      Usuń
  11. Ja ostatnio czytam tylko lektury na WOS, a nie są to porywające książki :x
    Uwielbiam tę duologię "Ogień i woda" - "Kamień i sól"

    skazani-na-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pomimo wolnego września nie przeczytałam za wiele, ponieważ zaczęły się przygotowania na studia ;) Ale Tobie w pozostałych miesiącach życzę lepszych wyników :D
    Jak to mówią: lepsze coś niż nic <3

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest źle ;) U mnie jesień wypada czytelniczo słabo... jak na ironię, w końcu to jesień <3

    Dołączam do obserwujących <3
    pytamksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń