BACK TO SCHOOL I MOJE LEKTURY

 Jako że rozpoczął się rok szkolny, postanowiłam wpleść do mojego bloga małe back to school, związane z książkami.
 Jak wiadomo szkoła = lektury na polski. Także jeśli kogoś to interesuje, zapraszam na króciutki post dotyczący moich lektur.
 Dodam jeszcze, że jestem w 3 klasie gimnazjum.

1. E.Hemingway - Stary człowiek i morze
2. G.Orwell - Folwark zwierzęcy
3. H.Sienkiewicz - Latarnik
4. Sofokles - Antygona
5. M.Konopnicka - Mendel Gdański
6. A.Sapkowski - Wiedźmin. Krew elfów
7. J.D.Salinger - Buszujący w zbożu
8. T.Tryzna - Panna Nikt

 Wydaje mi się, że nie jest źle. "Wiedźmin" interesował mnie od dawna tak samo jak "Buszujący w zbożu". Natomiast o "Folwarku zwierzęcym" słyszałam wiele pozytywnych opinii. Zresztą większość z nich to cienkie książeczki na przysłowiowy "jeden wieczór".
 A jakie Wy jakie macie lektury? Którą klasę zaczęliście? A może czytaliście coś z w/w i chcecie podzielić się swoją opinią?
 Buziaki!

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Buszujący w zbożu to życie!
    Folwark zwierzęcy tez w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również tak bardzo mi się spodoba! :D

      Usuń
  2. Moje lektury to m.in. "Pan Tadeusz", "Dziady","Jądro ciemności" i "Lalka". W tym roku zaczęłam 2 klasę liceum.
    Pozdrawiam

    http://mylovearebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość z nich czytałam i muszę przyznać,że jakiś tam poziom mają, ale Wiedźmin życiem <3

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie od dawna mam w planach go przeczytac :D

      Usuń
  4. Łał masz fajne lektury! Od razu mówię, że "Stary człowiek i morze" mimo, że książka 15 stron to męczyłam się z ni1 dobre 2 dni bo co chwile zasypiałam (( same opisy wody, łódki i rybek xD)), zazdroszcze Folwarku i Wiedźmina. Tez mam "Buszującego w zbożu" :) Może też napisze taki post! Świetny pomysł swoją drogą :)
    Pozdrawiam kochana 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie slyszalam :'))
      Pisz, jak najbardziej! Dziekuje♡

      Usuń
  5. Łał masz fajne lektury! Od razu mówię, że "Stary człowiek i morze" mimo, że książka 15 stron to męczyłam się z ni1 dobre 2 dni bo co chwile zasypiałam (( same opisy wody, łódki i rybek xD)), zazdroszcze Folwarku i Wiedźmina. Tez mam "Buszującego w zbożu" :) Może też napisze taki post! Świetny pomysł swoją drogą :)
    Pozdrawiam kochana 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany nie wiedziałam nawet, że "Wiedzmin" jest już lekturą w szkole, wow. A tak poza tym to "Folwark zwierzęcy" to bardzo poważna książka, z bardzo poważnym i życiowym przesłaniem, i jedna z moich ulubionych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę Wiedźmina. Ja miałan tylko jedno opowiadanie z "Ostatnie życzenie". Mam nadzieję, że wciągnie cię od pierwszej strony, chociaż Sapkowski ma dosyć specyficzny styl pisania. 😜
    Ja zaczynam od Pana Tadeusza. 😢

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę Wiedźmina. Ja miałan tylko jedno opowiadanie z "Ostatnie życzenie". Mam nadzieję, że wciągnie cię od pierwszej strony, chociaż Sapkowski ma dosyć specyficzny styl pisania. 😜
    Ja zaczynam od Pana Tadeusza. 😢

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam Percy'ego na lekturę xd

    http://i-love-books-more-than-people.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znoszę Folwarku, ale "Stary człowiek i morze" podobał mi się bardzo.
    Ja w tym roku mam dwa tomy Lalki, 4 część Dziadów, Antka, Pana Tadeusza, Zbrodnię i Karę i tym podobne :P Technikum, nie polecam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam 16 lektur - uroki klasy z rozszerzonym polskim :)
    Folwark polecam - mi się bardzo podobał.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O, widzę, że "Antygona" ;) Ja mam ją już dawno za sobą, moja pierwsza lektura ;)
    Pozdrawiam,
    Zaczytany Robaczek
    P.S. Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, widzę, że "Antygona" ;) Ja mam ją już dawno za sobą, moja pierwsza lektura ;)
    Pozdrawiam,
    Zaczytany Robaczek
    P.S. Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń