CZYTELNICZE WYZWANIA NA 2017 ROK


Hej! Przychodzę do Was z 1. postem z "noworocznej serii". Chcę podzielić się z Wami wyzwaniami czytelniczymi na 2017 rok, w których planuję wziąć udział. Nie wiem czy wykonam wszystkie zadania, czy tylko niektóre. Pożyjemy, zobaczymy - w podsumowaniu za rok. Zapraszam!



1. Wielobukowe wyzwanie 2017

Organizator: Olga z Wielkiego Buka
Do poszczególnych zadań dopasowujemy książki

2. Wyzwanie czytelnicze #52

Organizator: Leon Zabookowiec
Co poniedziałek pojawia się nowe zadanie, do którego dopasowujemy książkę.

3. Wyzwanie czytelnicze 2017

Dopasowujemy książki do wyzwań.
4. Przeczytam tyle książek ile mam wzrostu

Czytamy tyle książek, żeby ich grzbiety wyniosły tyle, ile mamy wzrostu.

5. Wyzwanie książkowe na rok 2017

Dopasowujemy książki do zadań.

6. Przeczytam 100 książek w 2017 roku
To jest mój indywidualny cel na ten rok. 52 książki to zdecydowanie za mało, więc spróbuję z liczbą 100!

A Wy bierzecie udział w jakiś wyzwaniach?
Do następnego posta!

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Ja biorę udział w Wyzwaniu książkowym 2017 organizowanym przez Nie jestem statystycznym Polakiem, lubię czytać książki oraz w Przeczytam tyle, ile mam wzrostu ;)
    Biorę również udział w Przeczytam 52. książki w 2017 :D
    Trzymam kciuki, aby Ci się udało :D

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stwierdziłam, że do wyzwań się nie nadaje, więc w żadnym udziału nie biorę.
    Jedyne co, to chce przeczytać więcej niż w zeszłym roku, bo mój wynik wyniósł tylko 14 przeczytanych książek ��

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę duużo przeczytanych książek!

      Usuń
  3. Ja osobiście układałam sobie wyzwanie. :)
    zapraszam ^^

    http://by-juluska18-fotomonika11.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie biorę udziału w wyzwaniach ponieważ jestem leniem i nigdy mi się nie chce XD
    Poza tym wiele świetnych książek odkryłam wybierając je spontanicznie.
    100 książek - ambitnie.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęcam również do udziału w wyzwaniu #czytambopolskie . Świetne wyzwanie, co miesiąc do wygrania kilka książek ;)

    Ja biorę udział w #czytambopolskie, przeczytam tyle, ile mam wzrostu, oraz 52 książki w 2017 ;D

    http://poligon-domowy.blogspot.com/2016/12/wyzwanie-czytelnicze-2017-czytam-bo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Olgę z WB, więc pewnie sama się skuszę na Jej wyzwanie :)
    W takim razie trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń