#1 Q&A I TYPOWO O KSIĄŻKACH + PLANY NA WAKACJE


1. Ulubione miejsce do czytania?
Nie mam konkretnego miejsca do czytania, bo potrafię czytać wszędzie, ale załóżmy, że moje łóżko lub huśtawka w ogrodzie.

2. Czy jesz, kiedy czytasz? Jak tak to co?
Ba, nawet czytam kiedy jem - czytam np. przy śniadaniu/obiedzie/kolacji. Co? Różne rzeczy, nie mam nic konkretnego.

3. Czy słuchasz muzyki podczas czytania? Jak tak to czego?
Czasami tak, zależy od tego co czytam i czy mam ochotę na posłuchanie czegoś w między czasie. I nie mam konkretnych piosenek, które słucham.

4. Ulubiona ekranizacja książki?
Hmm...chyba Kamień filozoficzny, bo potrafię oglądać to w kółko (w ciągu 24h obejrzałam go kiedyś 3 razy, dziękuję, wygrałam).

5. Książka, której nigdy nie zapomnisz i możesz wracać do niej bardzo często?
Mały Książę, Niezgodna, Harry Potter, Percy Jackson (czujecie tę oryginalność?).

6. Ulubiony autor(ka) z zagranicy?
Hmmm... J.K.Rowling, V.Roth, R.Riordan, A.Conan Doyle. Mamo czemu nie mogę być chociaż odrobinę oryginalna? No, ale mogłabym wymieniać i wymieniać, bo to bardzo trudne pytanie, więc przejdę dalej.

7. Ulubiony autor(ka) z Polski?
Czy kogoś to zdziwi? Oczywiście, że Remigiusz Mróz!

8. Postać, z którą chciałabyś spędzić Święta i Sylwestra?
Myślę, że mogła to by być Annabeth z Percy'ego Jacskona lub Tris z Niezgodnej. O! Albo serialowy Sherlock. To by było ciekawe.

9. Twoje marzenie związane z książkami?
Być na wielu spotkaniach autorskich, pojechać  na WTK (miałam być w tym roku, ale mam pecha no cóż) i mieć miejsce w pokoju na książki. To ostatnie jest chyba najmniej realne.

10. Ulubiony klasyk?
Opowieść wigilijna, Sherlock Holmes, Folwark zwierzęcy.

11. Ile książek przeczytałaś w 2016 roku?
Jeśli dobrze pamiętam - 82.

12. Książki, które ukształtowały Twój charakter?
Mój charakter kształtuję się na tym, co sama przeżyję, z czym się spotkam. Na tym co dzieje się w prawdziwym życiu, a nie na tym o czym czytam. Ewentualnie sama czynność - czytanie - mogła mnie ukształtować. I oczywiście to zrobiła.

13. Największy książkowy i serialowy crush?
Ooo no to tak - Sherlock, Cztery, Ezra, Percy (on jest moim bratem ale ee nevermind), Maxon, Stefan (TVD) i pewnie zapomniałam o 10 innych, więc może, po raz kolejny, przejdźmy dalej (wiem, że miał być jeden, ale o takie rzeczy się nie pyta).

14. Ukochany cytat?
O takie rzeczy również się nie pyta (jestem miłośniczką cytatów). Ale dam taki:
  "Czasem najtrudniejsze drogi prowadziły do najciekawszych miejsc" // Inwigilacja

15. Ulubiona książka?
Nawet nie będę wymieniać części, bo to bezsensu. Jest ich dużo. Bardzo dużo.

16. Ulubione OTP?
Percy + Annabeth
Maxon + America
Patch + Nora
Jace + Clary
Cztery + Tris
Ezra + Aria
Caleb + Hannah
Spencer + Marco 

17. Ulubiona seria?
Wybrani, Harry Potter, Rywalki, Niezgodna, Szeptem, seria z Chyłką, Percy Jackson, Dary anioła.
Czemu jestem taka nudna, halo.

18. Książka, która budzi pozytywne wspomnienia i odczucia to...
...hmm żeby nie wymienić po raz 10. tych samych książek to dam tu Niezbędnik obserwatorów gwiazd. Naprawdę bardzo wczułam się w tę historię i zżyłam z bohaterami, więc naprawdę Wam ją polecam.

19. Jak długo czytasz?
Od dzieciństwa. Zanim sama się nauczyłam się czytać, czytali mi rodzice.

20. Książkowe i nieksiążkowe plany na wakacje?
Co do książkowych planów to jest z nimi osobny post, więc zapraszam tutaj - Must read I wakacje 2017
Jeśli natomiast chodzi o te nieksiążkowe, to wyjątkowo w tym roku pierwszy raz od daaawna nigdzie nie wyjeżdżam - ani w góry, ani za granicę (to w ferie), ani na żaden obóz. Na pewno pojadę na jakiś tydzień do moich dziadków i do Warszawy na parę dni. Tradycyjnie - wyjścia gdzieś ze znajomymi. Coś tam myślę sobie też o pójściu do pracy. I chcę wrócić do biegania, ćwiczenia i pływania.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co będzie się u mnie działo zapraszam na moje książkowego snapa:



Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Też shippuje Spencer i Marco! Haleb i Ezira to moi kochani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba obie jesteśmy jednakowo nudne, bo w większości też bym wymieniała ciągle Harry'ego i Percy'ego ;p Percy i Annabeth, Patch i Nora <- kocham <3 Ale powiem ci, że z ekranizacją Kamienia filozoficznego i 1 częścią Percy'ego to wygrywasz wszystko (jestem stałą obserwatorką twojego snapa xd)
    http://kruczyrozdzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff nie jestem sama😂
      O mamo hahaha a wiesz że znowu mam ochotę obejrzeć te 2 filmy?🙈

      Usuń