MUST READ I WAKACJE 2017

Hej! Wakacje tuż tuż, więc postanowiłam podzielić się z Wami moimi czytelniczymi planami na ten czas.
Oto one!

1. Percy Jackson i bogowie olimpijscy 1-5
Tę serię czytałam już 2 razy, ale jakiś czas temu nabrałam ochoty na jej ponowne przeczytanie i uznałam, że wakacje to będzie idealny czas na jej re-reading (każdy jest idealny, ale cii).

 2. Olimpijscy herosi 2-5
Pozostając przy książkach Ricka Riordana planuję zrobić re-reading Syna Neptuna (Zagubionego herosa powtarzałam sobie ostatnio), żeby wreszcie móc przeczytać pozostałe tomy.
3. Kasacja, Zaginięcie, Rewizja, Immunitet
Jeśli śledzicie mnie na snapie lub/i instagramie wiedziecie jaką mam obsesję na punkcie Remigiusza Mroza (a zwłaszcza serii o Chyłce). Dlatego bardzo chcę powtórzyć sobie tę serię, a przynajmniej 3/4 pierwsze tomy. Co do Inwigilacji to jeszcze nie wiem, bo czytałam ją niedawno, więc nie wiem czy jestem gotowa, żeby przeżywać załamanie nerwowe jeszcze raz (tak Kasia, więc czytaj inne tomy, skoro każdy cię do niego doprowadza).
4. Cykl Lato
Te książki czytam od 2 lat w każde wakacje, więc i podczas tegorocznych nie może ich zabraknąć.
5. Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań
Jak sam tytuł wskazuje, jest to zbiór wakacyjnych opowiadań, więc chyba nie muszę pisać, dlaczego znalazł się na mojej liście książek na wakacje. Zresztą czekają na półce już od roku (tak jakby zanim się za nie zabrałam, skończyły się wakacje).
6. Niezbędnik obserwatorów gwiazd
Kolejny re-reading, ale tak bardzo pokochałam tę książkę, że muszę ją przeczytać po raz kolejny. Pierwszy raz czytałam ja zresztą w zeszłe wakacje.
7. Czas żniw, Zakon mimów
Kupiłam je jakoś na początku roku, za namową mojej przyjaciółki (ekhem kazała mi) i czuję, że jak w końcu tego nie przeczytam to mnie zabije. Zresztą osobiście również byłam ich ciekawa od dawna, więc nie narzekam.
8.Endgame. Wezwanie
Mój nowy nabytek, który ciekawił mnie (jak prawie wszystko tutaj, ech) od dawna.
9. Mleko i miód / Milk and honey
Ten popularny tomik poezji zna zapewne większość z Was. A ja pomimo, że mam go u siebie już jakiś czas jeszcze się z nim nie zapoznałam, więc najwyższy czas to zmienić.
10. Greccy herosi / Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona
Znowu Riordan. Chyba nie muszę pisać, że go uwielbiam. Greckich herosów zaczęłam nawet czytać (również w zeszłe wakacje), ale przerwałam i przez ten czas z niewiadomych przyczyn jeszcze nie skończyłam.
11. Czerwień rubinu
Od bardzo, bardzo chciałam zapoznać się z Trylogią Czasu. Nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam na informację o jej dodruku. Jest to kolejna nowość w mojej biblioteczce, więc nie pozostaje mi nic innego jak wreszcie ją przeczytać (a potem rozpaczliwie czekać a kolejne tomy).
12. Księżyc nad Bretanią
Ninę George bardzo poleca Hubert, więc jako że jedna z jej książek niedawno wpadła w moje łapki to chcę się z nią zapoznać.
13. Miasteczko Darkmord
Tę książkę z kolei polecała moja kochana Maja. To również mój nowy nabytek, więc koniecznie muszę to przeczytać.
14. Szóstka wron
Zaczęłam ją jakiś czas temu, ale odłożyłam po ok.30 stronach, bo nie mogłam się na niej skupić i jakoś tak wyszło, że potem czytałam już inne książki, a ta leży i czeka. Jednak bardzo chcę ją przeczytać, bo słyszałam prawie same ochy i achy nad tą duologią.
15. Harry Potter and the Philosopher's Stone
Od dawna chciałam zacząć czytać po angielsku takie normalne książki (czytałam readersy, bo w podstawówce miałam lektury na angielski) i na pierwszy ogień postawiłam na Harry'ego Pottera. Prawdopodobnie będę musiała poświęcić na nią trochę więcej czasu, więc nie chciałam zabierać się za nią w trakcie roku szkolnego.

Jak widzicie zaplanowałam sobie trochę tych książek i prawdopodobnie nie uda mi się ich wszystkich przeczytać, bo a to wpadnie coś nowego, a to będę miała ochotę a coś innego. Zresztą jestem beznadziejna w trzymaniu się zaplanowanych stosików, ale eee grunt to mieć dobre chęci, prawda? Zresztą - wszystkiego dowiecie się w podsumowaniu czytelniczym wakacji.

Koniecznie pochwalcie się Waszymi planami na wakacje (książkowymi i nie tylko)!

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Bardzo ambitne plany, wow! U mnie wakacje to normalny okres, więc nie robię jakoś szczególnie listy książek do przeczytania. Będę po prostu nadrabiać to, co zalega w domu i czeka na przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech chyba też przeczytam Percy'ego. Co z tego, że czytałem go już jeden raz w tym roku:)) CZYTAJ ENDGAME JAK NAJSZYBCIEJ<3333

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę dużo książek, które już dawno mam za sobą.
    I również będę czytać Riordana w te wakacje. Jak co roku w sumie XD
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość książek jeszcze przede mną, ale nie są one moimi priorytetami na te wakacje. Książki, które muszę przeczytać wymieniłam we własnym wpisie na temat letnich planów czytelniczych. Jeżeli masz ochotę to zapraszam ;)
    http://monicas-reviews.blogspot.com/2017/06/letnie-plany-czytelnicze.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie również czeka ,,Czas żniw'' i ,,Zakon mimów'' już od dłuższego czasu i też mam zamiar obie książki przeczytać w wakacje :D
    Poza tym bardzo ambitne plany - trzymam kciuki, aby Ci się udało :D <3 <3

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy czytać razem hahah :D

      Dzięuje, przyda się!:')

      Usuń
  6. Masz tu na prawdę całkiem przyjemnie na pewno zostanę na dłużej - obserwuję <3 :D
    Sliczne zdjęcia *.*
    Persiak!!! <3 Uwielbiam tę serię :D Również z chęcią zabrałabym się za nią ponownie, ale dzięki wydawnictwu galeria książki, które robi tak cudowne promocje mam do nadrobię teraz również wszystkie inne książki wujka Ricka <3 :D
    Kurde, bardzo podobał mi się zimowy zbiór opowiadań, więc i za wakacyjny wypadałoby się w końcu zabrać, ale jakoś nie mogę się do nich przełamać :P
    Bardzo lubię Greena, więc przydało by się w końcu i za Quicka zabrać (chyba tak się pisze jego nazwisko xD) zwłaszcza, że tyle osób zachwala jego książki :D
    Czas żniw, jak i Endgame mam już na półce więc niedługo również się za nie zabiorę :D
    Trochę się rozpisałam, ale ciii xD
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Ach..te promocje - też planuję coś na nich upolować (wiadomo koniec roku haha).
      Niezbędnik obserwatorów gwiazd naprawdę baaardzo polecam.

      Usuń
  7. Hej :) z Twojej listy znam tylko "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" (to przemysl po angielsku - jest pisane bardzo prostym językiem) oraz angielskiego Pottera (mam za sobą już całą serię), ale kilka innych mnie zainteresowało (albo interesuje już jakiś czas). Wrzucam Cię do obserwowanych i będę wyczekiwąć wrażeń :) pozdrawiam, Ewelina z gry-w-bibliotece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuje, wezmę to pod uwagę:)
      Bardzo mi miło!

      Usuń
  8. Ja też niedługo mam zamiar zabrać się za "Czerwień rubinu" - kurde, nie lubię motywu podróży w czasie, ale uwielbiam Gier, wiec może akurat mi się spodoba? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Za dużo by tu pisać, więc chyba stworzę post odnośnie mojego TBR'u na wakacje ;D Pozdrawiam!
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji planów czytelniczych. Endgame pochłoniespochłoniesz w jeden wieczór, akcją tak pędzi, że nie można odłożyć książki. Zupełnie zapomniałam o wakacyjnych opowiadaniach. Są pięknie wydane, muszę je mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Mam nadzieje, jestem to bardzo ciekawa!

      Usuń
  11. Bardzo dużo masz zaplanowanych książek. Życzę powodzenia z realizacją ich. :)
    Również mam "plany" czytelnicze, jednak nie sądzę, że ze wszystkim zdążę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze jak przeczytam chociaż połowę🙈

      Usuń
  12. Czytałam "Czerwień rubinu" i muszę przyznać, że to całkiem przyjemna książka! Muszę Ci jednak poradzić, żebyś nie oczekiwała od niej zbyt dużo, bo to po prostu lekka młodzieżówka na jeden wieczór :)
    Czytałam również "Mleko i miód", całkiem dobre, ale niektóre "wiersze" były naprawdę słabe i można znaleźć milion podobnych.
    "Miasteczko Darkmord" też mam za sobą i to naprawdę świetna książka, znowu typu: lekka i na jeden wieczór :)
    A "Endgame" i książki Mroza to i moje plany na wakacje! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo bardzo bardzo x2938383939 polecam Mroza❤

      Usuń
  13. Ja na pewno chcę w końcu przeczytać trylogię "Anioła" Lee Weatherly, bo leży na półcę i leży. "Outliersi" - tak bardzo chcę przeczytać! Na dodatek książki do Bookathon'u, o których będę pisać na blogu. Znajdą się jeszcze takie pozycje jak: "Margo", "Dziewczyna z pociągu", "Promyczek", "Światło, które utraciliśmy" (tak piękna okładka, że już jutro pewnie zacznę), "Kiedy byłeś mój", "Z miłością jej do twarzy" i wiele, wiele innych powieści, które w trakcie wakacji mi wpadną do głowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Czerwień rubinu" czytałam lata temu i byłam zachwycona. Teraz pozostał mi ogromny sentyment do tej serii.
    Ja niestety wakacji nie mam :( W związku planuję tylko kilka książek do przodu. Właśnie kończę "Ostrze zdrajcy" Castella, następnie sięgnę po "Imperium burz" Maas, "Miasto schodów" Bennetta, "Kości skryby" Sandersona" i "Tron z żelaza" Watsona (niekoniecznie w tej kolejności).
    Życzę Ci powodzenia w realizacji planów!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też będę musiała zrobić re-reading Mroza tym bardziej, że wychodzi kolejny tom! A po tym zakończeniu Inwigilacji echhh xD Percy ♥
    Powodzenia w realizacji planów!
    ksiazkiponadniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń