WAKACYJNY BOOKHAUL

Dzisiaj druga część podsumowania wakacji. Tym razem będziecie mogli przeczytać o książkach, które kupiłam. Oczywiście miałam oszczędzać i opróżniać biblioteczkę z nieprzeczytanych książek, ale nie wyszło.
Na samym początku wakacji kupiłam w Empiku 13 powodów, Lokatorkę i Scenariusz do fantastycznych zwierząt z okazji zakończenia gimnazjum i Połów, Enklawę, Prom czyli trylogię z Wysp owczych Mroza.
 W dniu wyników do liceum dostałam od mamy Tam gdzie śpiewają drzewa.
Potem od Martyny z bloga peculiarboooks.blogspot.com kupiłam Prawie jak gwiazda rocka, Will Grayson, Will Grayson i zapach domów innych ludzi.
Przy okazji wizyty u fotografa weszłam do pobliskiego antykwariatu, gdzie upolowałam Fobosa, Akademię wampirów, ŻniwiarzaWyścig śmierci.
Podczas spotkania z Alicją z bloga alawkrainieksiazek.blogspot.com nie obeszło się bez wizyty w Empiku i
Matrasie, skąd wyszłam z trzema książkami: Byliśmy łgarzami, Więzień labiryntu, Morderstwo w Orient Expressie. Dodatkowo w Empiku odstałam Inwazję.
Odebrałam też Czarną madonnę, którą oczywiście zamówiłam przedpremierowo. I na promocji za 15 zł w Świecie książki kupiłam 19 razy Katherine.
Pod koniec lipca byłam w Warszawie u Oli z bloga readingwithpercy.blogspot.com od której dostałam Wiedźmę z lustra i kupiłam Ogień i wodę. W Dedalusach kupiłam Lekcję z pingwinem i Białe jak śnieg, a w czytay.pl Pierwszy śnieg.
Podczas Nadmorskiego pleneru czytelniczego zaszalałam i kupiłam aż 11 książek! O moich zakupach możecie dokładniej poczytać tutaj - 6.Nadmorski Plener Czytelniczy.
Jak już zdobyłam 2 środkowe tomy Zmierzchu w tym pięknym białym wydaniu to stwierdziłam, że wypada mieć też pozostałe tomy. Zarówno Zmierzch jak i Przed świtem udało mi się kupić na grupach kupię/sprzedam/wymienię na facebooku. Tym sposobem stałam się szczęśliwą posiadaczką całej sagi w tym przepięknym, w zasadzie niedostępnym już wydaniu w jakieś kilkanaście minut za jakieś 60 zł.
W ostatnich dniach dostałam od mamy Ból za ból i od przyjaciółki The call. Wezwanie.
Dodatkowo przyszło do mnie kilka książek od wydawnictw - Skaza (Zborowski) , Skaza i Doskonała (C.Ahern), Bez uczuć,Zawód: powieściopisarz,  Zła Julia (pdf).

A jak Wasze wakacyjne zdobycze?

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Gratuluję tak obszernych zakupów :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę duża liczba książek, gratuluję i powodzenia w ich czytaniu :D
    Pozdrawiam
    https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile książek ;) Trylogia Mroza przed mną, "Czarna Madonna też" :) Lokatorkę czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ból za ból czytałam. Lekka, wciągająca i niewymagająca książka.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak najszybciej ją przeczytam.

      Usuń
  5. Wow, Twoje zbiory wakacyjne robią wrażenie! :D U mnie ich ilość na pewno nie jest aż taka, ale sporo nowości także dołączyło (i ciągle dołącza...) w trakcie wakacji. A "Zmierzch" w białym wydaniu widzę pierwszy raz i wygląda przepięknie! I.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie by tata z domu wyrzucił, gdybym kupowała tyle książek xD Już mówi, że zamiast pożywnego śniadania będę papier jeść :p Hahaha xD Z twoich zakupów czytałam między innymi "Lokatorkę" - rewelacyjna książka <3 Pozdrawiam serdecznie :*

    https://stellafarewell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zakupy. Tyle fajnych książek.
    Moje 13 (albo 14) to przy tym nic XD
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w wakacje kupiłam naprawdę mało książek, zbieram na obiektyw :)
    "Tam, gdzie śpiewają drzewa" to świetna książka! <3

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo! ile książek! Gdzie Ty je dziewczyno trzymasz :D Ahhh, ależ zazdroszczę ! Świetnie :D U mnie w wakacje nie przybyło jakoś wiele książek, chociaż może gdybym je zebrała to by zebrał się stosik :D

    Pozdrawiam serdecznie!
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, zaszalałaś :D ja ostatnio przystopowałam i w wakacje kupiłam może trzy książki :)

    Pozdrawiam!
    roksa_reads

    OdpowiedzUsuń