berek falkowski - book tag



Kochana Ania z bloga blogksiazkoholiczki.blogspot.com nominowała mnie do tagu "Berek falkowski", za co oczywiście bardzo dziękuję💝 
To mi uświadomiło jak dawno nie było u mnie żadnego tagu! Także serdecznie zapraszam.

 Berka - sposób na poznanie partnera zaczerpnięty z książki

Nie miałam kompletnie pomysłu co by tutaj dać, ale nagle doznałam olśnienia i do głowy przyszły mi...Rywalki! No bo czy nie można pomarzyć o zamku i księciu...?

Zośka - powieść, która cię rozśmiesza

Pierwsza myśl - książki Ricka Riordana! Może niezbyt oryginalnie, ale no co ja poradzę, że za każdym razem płaczę ze śmiechu, podczas ich czytania.

Monika - książka, po której miałaś ochotę zmienić coś na lepsze

Make your bed, które ostatnio dla was recenzowałam (klik). Jest to absolutnie cudowna i bardzo wartościowa książeczka, zawierająca 10 lekcji, opartych na prawdziwym życiu autora.     

Jolka - książka o zdrowym trybie życia, odżywiania
 
Niestety ale nie ma pojęcia co mogłabym tutaj dać:(
 
Baśka - bohater, który pracuje w wydawnictwie lub jest pisarzem

 Chyba mogę podciągnąć tutaj Fangirl, ponieważ główna bohaterka pisała fanfik.

Marietta - książka z piękną okładką
 
 Ach tutaj można by dać tysiące tytułów! Np. przepiękny tomik poezji Chłopcy, których kocham.
 
Anka - ulubiony dodatek do książki
 
Zakładki!

NOMINOWANI

 

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na ten tag i to jak szybko! :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację!

      Usuń
  2. Super odpowiedzi! Ja miałabym problem z wybraniem tylko jednej pięknej okładki :D
    Buziaki! ;* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj ja również miałam problem :D

      Usuń
  3. Ach, kto nie marzy o księciu i zamku? ♡♡ Taki Rhys na przykład-Książę Dworu Nocy i jego zamek mmmmmm. Taka luźna interpretacja :D
    Mnie humor Riordana nie za bardzo podchodzi, no ale cóż poradzić?
    Świetne odpowiedzi!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie!
      Niestety Dworów jeszcze nie czytalam:(
      Dziękuję♡

      Usuń