DUŻO NOWYCH KSIĄŻEK,CZYLI PÓŁROCZNY BOOKHAUL


OD WYDAWNICTW 
- Zły Romeo 
- Był sobie pies
- Czarna trasa
- Nothing more
- Zakazane życzenie
- Czarny manuskrypt
- Kłopot z kobietami 
- Najdłuższa noc
- Casanova. W świecie uwodziciela
- Prokurator
- Nothing less
- Omnium
- Lirogon
- Koniec samotności
- Dlaczego nikt nie wspomina psów z Titanica?
- Krawcowa z Madrytu
- Bez uczuć (pdf)

WYGRANE W KONKURSACH NA INSTAGRAMIE
- Opowieści z Akademii Nocnych Łowców
- Antykwariat spełnionych marzeń 

PODRĘCZNIKI DO HOGWATRU
Jedne z najbardziej wyczekiwanych książek, które musiałam zamówić jeszcze przedpremierowo!
- Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
- Baśnie Barda Bedlee'a
- Quidditch przez wieki

DOSTAŁAM
Książki, które dostałam w prezencie, lub po prostu za nie nie płaciłam (podziękowania dla moich kochanych rodziców).
- November 9
- Czas żniw
- Zakon mimów
- Azyl
- Wotum nieufności
- Inwigilacja
- Magia olewania
- Szóstka wron
- Behawiorysta
- Panie z Cranford 
- Świt, który nie nadejdzie
- Tam gdzie śpiewają drzewa

KUPIONE W WARSZAWIE
Pod koniec kwietnia pojechałam do Warszawy na koncert, gdzie spotkałam się z moją internetową przyjaciółką. Oczywiście nie obyło się bez odwiedzin w Empiku i Księgarni Autorskiej.
- Buntowniczka z pustyni
- Love, Rosie
- Ponad wszystko 
- Księga luster

ZAMÓWIENIE ZE ZNAK.COM.PL
Pod koniec roku szkolnego zaszalałam trochę na księgarni internetowej znaku, ale nie moja wina, że mają tak dobre promocje...
- Gniazdo
- Rok 1984
- Caraval
- Czerwień rubinu
- Polska odwraca oczy
- Dziewczyna z drużyny
- Endgame
- Księżyc nad Bretanią
- Miasteczko Darkmord
- To skomplikowane, Julie
- Mleko i miód

POZOSTAŁE
Kupione za jakieś 6 zł za sztukę w Auchanie.
- Wilk
- Wilczyca
Również kupiona w Auchanie za jakieś 13 zł.
- Sekretny język kwiatów
Okazało się, że na strychu mamy takie cuda.
- Inferno
- Kod Leonarda da Vinci
Kolejna bardzo wyczekiwana przeze mnie książka zamówiona przedpremierowo.
- Bad mommy
Kupiona spontanicznie w Empiku.
- Rewers
Zamówiona na allegro. Chciałam przeczytać ją od bardzo dawna + zależało mi na tym wydaniu. 
- Złodziejka książek 

Tak prezentuje się mój bookhaul z pierwszej połowy 2017 roku. 
Powiem Wam, że na początku naprawdę dobrze szło mi niekupowanie książek. 
Do czasu...

Ilość nieprzeczytanych książek rośnie, a miejsca w pokoju nie przebywa😐
Ktoś też zmaga się z tym problemem?😔

No a niedługo wleci kolejny bookhaul z wakacji. Zdradzę Wam, że również niemały!

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Za dużo książek, żeby powypisywać co czytałam i co sądzę, ale powiem tylko, że strasznie dużo książek się u Ciebie pojawiło. Gdzie Ty to mieścisz? :D

    Buziaki!
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dużo dobroci! Pozazdrościć! Chciałoby się...no ale cóż. Najpierw wypada przeczytać to, co już się ma! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, aczkolwiek na mnie czeka pewnie jakieś 150 książek nieprzeczytanych😹

      Usuń
  3. Wow, jak wiele książek :D Muszę nadrobić resztę podręczników do Hogwartu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny problem (o ile wciąż przybywające książki - zwłaszcza te dane mi tytułem darmym - można nazwać problemem ;D), który tymczasowo rozwiązałam remontem w pokoju - w miejsce szafy przybył mi jeden regał na książki więcej ;) Powoli zapełniam jednak ostatnią półkę, więc zaczynam przebąkiwać mojemu facetowi, że jak postanowimy pobudować dom, to przydałoby się odrębne pomieszczenie na bibliotekę :D :D :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pozazdrościć i oczywiście gratulacje takie dużego zbioru
    pozdrawiam
    https://ksiazkiijaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ile książek! Udało Ci się większość przeczytać? :D Ja kocham carval i bardzo marzy mi się papierowe wydanie, bo jest śliczne! I z tego co zapamiętałam to mam też Behawiorystę, ale nie zrobił na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo sporo ci tych książek przybyło ;) szkoda, że nasze półki/biblioteczki/pokoje nie powiększają się wraz z nowymi książkami ;D coś jak torebka Hermiony...
    https://stara-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń