BACK TO SCHOOL - BOOK TAG

Hej! W związku ze zbliżającym się rokiem szkolnym postanowiłam wprowadzić na mojego bloga serię Back to school. Na początek zapraszam Was na luźne wprowadzenie w postaci tagu. 

Języki - Twój ulubiony autor lub książka.
Nie mam jednego ulubionego autora ani książki.
Ale ja to ja, więc wymienię tutaj Remigiusza Mroza. 

Matematyka - książka, która Cię irytuje.
13 powodów - nawet nie tyle co książka co główna bohaterka - Hannah.

Nauka - książka, która namieszała Ci w głowie.
Zdecydowanie Behawiorysta, który namieszał mi w głowie w takim sensie, że czytając sama zastanawiałam się nad tym kogo bym ocaliła (kto czytał, wie o co chodzi).

Historia - ulubiona książka, opisująca jakieś wydarzenie historyczne.
Nie czytam raczej takich książek, więc jedyne co mi przychodzi do głowy to Świt, który nie nadejdzie w którym mamy międzywojenną Warszawę.

Sztuka - ulubiona książka z obrazkami.
Pierwsze co mi przyszło do głowy to to piękne ilustrowane wydanie Opowieści wigilijnej.

Muzyka - postać z książki, która ma podobny gust do Twojego.
Niestety nic nie przychodzi mi do głowy.

Teatr - książka, którą chciałabyś zekranizować.
Uwaga najbardziej niespodziewana odpowiedź - Kasacja! No i żeby nie było to napiszę też o serii Selekcja. Oczywiście jest bardzo dużo książek, których ekranizacje chciałabym zobaczyć.

Lunch - jedzenie z książki, które chciałabyś spróbować.
Kolejna bardzo oryginalna odpowiedź - jedzenie z Harry'ego Pottera. No ale proszę, kto z Was nie chciałaby odwiedzić 

Autobus do domu - książka, która Cię relaksuje.
Chyba będą to serie takie jak Selekcja, Niezgodna, Harry Potter, Percy Jackson, Wybrani. Takie historie, które są mi znane, jestem zżyta z bohaterami, przeżywam te historie razem z nimi.

Extra Credit - książka, którą ktoś Ci polecił i Ci się spodobała.
Gorączka 1, którą poleciła mi moja przyjaciółka (buzi Basia).

Za nominację bardzo dziękuję Martynie z bloga peculiarboooks.blogspot.com.

Nominowani:
Ola z bloga readingwithpercy.blogspot.com
Monika z bloga oddam-ci-ksiazke.blogspot.com
Ana z bloga czytam-z-pasja.blogspot.com
Maja z kanału Zaczytana Mounty

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Świetny tag i ciekawe odpowiedzi! Przy niektórych puntach odpowiedziałabym podobnie. Nie mogę się doczekać serialu z Chyłką!

    pozdrawiam,
    http://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Niestety sobie trochę poczekamy pewnie😥

      Usuń
  2. Ciekawy tag :) Jedzenie z Harry'ego Pottera <3 Też irytowała mnie Hannah.
    Oj Behawiorysta potrafi namieszać w głowie. I to bardzo. Też się zastanawiałam kogo bym wybrała. Podświadomie każdy podczas czytania wybierał. Przerażająca książka.
    Pozdrawiam
    https://bakerstreetlibrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę ukraść tag, bardzo mi się spodobał?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag i odpowiedzi! Wykonałam go również u siebie, post pojawi się pierwszego września, mam nadzieję, ze nie będziesz miała nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, dziękuję za nominację <3
    Już zastanawiam się nad odpowiedziami i kurczę, ciężko będzie...
    Ściskam,
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak! jedzenie z Harrego Pottera - 100% zgody, chociaż książka przy której non stop byłam głodna to Jedz, módl się i kochaj :D

    fajne typy, jeśli chodzi o ekranizacje to chętnie bym zobaczyła Pielgrzyma w wersji filmowej :D

    Pozdrawiam serdecznie!
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
  7. super tag!! rowniez chciałabym ekranizację elekcji :) dziękuje za nominacje! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację. Widzę, że Mróz opanował ten tag. :D

    OdpowiedzUsuń