MRÓZ PRZEJMUJE TEN MARATON I PLANY NA 7READUP

Hej! W najbliższy poniedziałek staruje kolejny maraton czytelniczy. Tym razem jest to 7 Read Up, organizowany przez Martę z kanału Wybredna Maruda. Na jej kanale macie filmik z dokładnymi informacjami, więc nie będę się tu o tym rozpisywać. Dodam tyko, że oczywiście wybrałam wersję hard!
Najpierw będę pisać tytuł książki, a pod spodem zadania do których ją dopasowałam.

"Ekspozycja" - R.Mróz
- zawisnąć
- powstawać
Co do 1.kategorii to zainspirowałam się Martą, ponieważ mamy tutaj ofiarę, która zostaje znaleziona powieszona na krzyżu. A jeśli chodzi o 2. kategorię to jet to 1. tom serii, więc powstaje ona od tej książki.

"Prom" - R.Mróz
 - gdziekolwiek
Gdziekolwiek - na promie. Nie wiem czy akcja będzie się działa chociaż trochę na promie czy tylko na Wyspach Owczych, ale pomińmy - chcę to przeczytać...

"Czarna madonna" - R.Mróz
- paraliżować
...strachem
Jest to horror, więc - pomimo że podobno nie jest straszna jak na horror - na pewno będę się bała,bo ja się boję wszystkiego.

"Duma i uprzedzenie" - J.Austen
 - klasyczny
Ta książka czeka na mojej półce od roku i muszę ją wreszcie przeczytać - w końcu to klasyka!  

"Niespodziewany gość" - A.Christie
- sprawa
Kolejny kryminał mojej ukochanej autorki. A skoro kryminał to i sprawa do rozwiązania!

"Niezgodna" - V.Roth
- ważniak
Jest tam paru takich ważniaków. Przynajmniej tak mi się wydaje, że mogę ich tak nazwać.
(tak, chcę przeczytać ją po raz trzeci, więc musiałam to gdzieś wcisnąć)

"Po schodach do nieba" - B.J.Eadie
- neurologia
Nie mam pojęcia czy będzie tam coś związanego z neurologią, ale z medycyną na pewno, więc no (nie wiedziałam co tu dać, don't care).

"Ogień i woda" - V.Scott
- wygotować
Tutaj zgapiłam książkę od Marty, bo kompletnie nie mogłam wymyślić niczego innego. 

"Golem z Limehouse" - P.Acroyd
- niewyżyty 
Seryjny morderca no to wiecie, jest niewyżyty skoro cały czas zabija i wgl... Nie chciałam czytać Grey'a, więc musiałam coś wymyślić,okej?

Tak prezentuje się mój stosik na 7 Read Up.
Zadania nie należą do najłatwiejszych i nie powiem, żeby jakoś bardzo mi odpowiadały, ale coś tam udało mi się wykombinować.
Wiem, że niektóre zadania są naciągane, ale chciałam dać tu w większości takie książki, na które mam teraz ochotę. W dodatku to jest tylko zabawa, więc podchodzę do tego totalnie na luzie.
Pewnie wyjdzie, że przeczytam góra połowę, ale liczą się chęci, prawda?
A Wy bierzecie udział w tym maratonie? Jak tak to koniecznie napiszcie co planujecie przeczytać lub podsyłajcie linki do Waszym stosików!

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Życzę Ci powodzenia :) Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystko, co sobie zaplanowałaś.
    Ja też biorę udział w maratonie, więc jeżeli masz ochotę zajrzeć, co będę czytać to zapraszam.
    https://monicas-reviews.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, Niezgodna po raz trzeci? xD
    Czytałam to raz i podziękuję, ogarnęłam to w jeden dzień, ale taka dość... nijaka jest. Chyba najbardziej przeszkadzali mi bohaterowie, oprócz Tobiasa, bo on wydawał mi się jedyną sensowną postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w maratonie! Ja jeszcze muszę się zastanowić, czy na pewno chcę brać w tym udział. :p Chociaż może jednak spróbuję? Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie prezentuje się twój stosik na 7 Read Up. Ja biorę udział, ale jak zawsze w tej łatwiejszej wersji haha :D
    Pozdrawiam,
    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tylko pytanie czy jest wykonalny😹
      Powodzenia!

      Usuń
  5. Powodzenia, mam nadzieję, że podołasz tylu książką :)
    Pozdrawiam, Ania z bloga
    https://laheyrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie "Czarna Madonna" nie sparaliżowała, choć trochę na to liczyłam. :(
    Ile Mroza! <3
    Życzę powodzenia! :)
    Buziaki!
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest książka “Fałszywy pocałunek”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja się boję naprawdę wszystkiego :') Wypowiedz jej imię też miało nie byś straszne, a ja się bałam jak cholera:'))
      Mróz obowiązkowo!

      Usuń
  7. Widzę, że obie wybrałyśmy Mroza do pierwszej kategorii :D Ale u Ciebie jest jego zdecydowana dominacja :D Też planuję czytać Christie, ale inną książkę :D Jestem ciekawa jak mi się spodoba bo to "mój pierwszy raz" z tą autorką.

    Życzę powodzenia i mega zaczytanego tygodnia!
    Pozdrawiam!
    http://cozyuniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! :D
      Na pewno Cię nie zawiedzie! Ta autorka to mistrzyni!

      Usuń
  8. Hej! Życzę ci powodzenia w maratonie! Ja nie biorę w tym roku udziału, ponieważ, nie mam nieprzeczytanych książek na regale, a nie wiem też czy w bibliotece, będą książki do danej kategorii. A kupować nie chcę, ponieważ niedługo mam urodziny i wiadomo, nowe książki :). I zresztą mam bana na kupowanie i zbieram na pewną rzecz ;). Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    www.peculiarboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! ciekawy stosik, pewnie dlatego, że Mróz ale ciii.... ;D życzę wytrwałości w maratonie ;)
    Ja zastanawiam się czy brać udział i jeśli się już zdecyduje to wybiore wersje easy ;)
    https://stara-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie brałam udziału w żadnym maratonie, bo jakoś nie widzi mi się dopasowywać książek do kategorii i zmuszać się do czytania czegoś, czego w danej chwili nie mam ochoty.
    Z Mrozem zaszalałaś ;)
    Życzę Ci powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja wybieram te książki, na które mam ochotę.
      Dziękuję:)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe pozycje, muszę chyba zapoznać się z panem Mrozem. Powodzenia!
    https://juliawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W 7ReadUp'ie nie biorę udziału, ale trzymam za Ciebie kciuki.
    Ja także będę czytała "Dumę i uprzedzenie" w przyszłym tygodniu :D

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, ze nam się spodoba :D

      Usuń
  13. Powiem Ci tak — łatwo nie będziesz miała. Wiem, napawam optymizmem. Ale patrzę na ciebie trochę z mojej perspektywy, bowiem też biorę udział w maratonie (<3!), ale wybrałem cztery książki i obawiam się, że nie poradzę sobie z nimi. Niemniej jednak z wielkim zainteresowaniem będę śledził, jak Ci idzie. Będziesz dodawała na facebooku albo instagramie relacje z maratonu? :)
    Jeśli interesuje Cię moj TBR, wpadaj do mnie na bloga: https://poppapraniec.blogspot.com/2017/08/7readup-maraton-czytelniczy-wspierany.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje sobie z tego sprawę :D
      Na pewno na moim snapchacie - @zakatek_fangirl, a potem będzie podsumowanie na blogu!

      Usuń
  14. Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że dasz sobie radę z Mrozem. Jest wiele opinii na temat jego książek, więc trzymam kciuki. Kilka z tych pozycji sama chce przeczytać, ale nie bede wchodzić w żadne maratony.
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja Mroza uwielbiam - każda książkę.

      Usuń
  15. Zostałaś nominowana do wykonania 'Moondrive book tag'

    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/2017/08/moondrive-book-tag.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia!
    Widzę, że czytasz Agathę Christie. Uwielbiam ją <3
    Z twojej listy czytałam kilka pozycji. Jestem ciekawa twojej opinii na ich temat.
    Ambitnie podchodzisz do tego maratonu. No i dobrze! Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam
    https://bakerstreetlibrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ambitny masz ten stosik, ale z tego co zauważyłam na snapie masz również świetne tempo czytania, więc pewnie uda ci się wszystko przeczytać! Trzymam kciuki i czekam na podsumowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż...tak wyszło, że to nie "mój tydzień" na czytanie i wycofałam się z tego, że nie zmuszać się do czytania:)

      Usuń
  18. Fantastyczny pomysł z tym maratonem - ja chyba bym poległa jeszcze przed metą ;)

    OdpowiedzUsuń