100 KSIĄŻEK, KÓRE CHCĘ PRZECZYTAĆ

Hej! Dzisiaj mam dla Was 100 książek, które chcę przeczytać. Zapraszam!

1. Miasto szkła - C.Clare
2. Miasto upadłych aniołów - C.Clare 
3. Miasto zagubionych dusz - C.Clare
4. Miasto niebiańskiego ognia - C.Clare
5. Mechaniczny książę - C.Clare
6. Mechaniczna księżniczka - C.Clare
7. Mechaniczny anioł - C.Clare
8. Kroniki Bane'a - C.Clare
9. Opowieści z Akademii Nocnych Łowców - C.Clare i inni
10. Pani noc - C.Clare
11. Naznaczeni śmiercią - V.Roth
12. Zakon feniksa - J.K.Rowling
13. Książę półkrwi - J.K.Rowling
14. Insygnia śmierci - J.K.Rowling
15. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz - J.K.Rowling
 16. Crescendo - B.Fitzpatrick
 17. Finale - B.Fitzpatrick
18. Cisza - B.Fitzpatrick
19. Wotum nieufności - R.Mróz
20. Turkusowe szale - R.Mróz
21. Ekspozycja - R.Mróz
22. Przewieszenie - R.Mróz
23. Trawers - R.Mróz
24. Deniwelacja - R.Mróz
25. Chór zapomnianych głosów - R.Mróz
26. Parabellum tom 1 - R.Mróz
27. Parabellum tom 2 - R.Mróz
28. Parabellum tom 3 - R.Mróz
29. Wieża milczenia - R.Mróz
30. W cieniu prawa - R.Mróz
31. Rewers - zbiór opowiadań 
32. Michael Jordan. Życie - R.Lazenby 
33. Benedict Cumberbatch. Biografia - J.Lewis
34. Złodzieje snów - M.Siefvater
35. Wiedźma z lustra - M.Stiefvater
36. Przebudzenie króla - M.Siefvater
37. Obca - D.Gabaldon
38. Mleko i miód - R.Kaur
39. Gniazdo - C.D'aprix Sweetney
40. Silver. Druga księga snów - K.Gier
41. Silver. Trzecia księga snów - K.Gier
42. Szklany tron - S.J.Maas
43. Korona w mroku - S.J.Maas
44. Dziedzictwo ognia - S.J.Maas
45. Królowa cieni - S.J.Maas
46. Imperium burz - S.J.Maas
47. Zabójczyni - S.J.Maas
48. Dwór cierni i róż - S.J.Maas
49. Dwór mgieł i furii - S.J.Maas
50. Znak Ateny - R.Riordan
51. Dom Hadesa - R.Riordan
52. Krew Olimpu - R.Riordan
53. Czerwona piramida - R.Riordan
54. Ognisty tron - R.Riordan
55. Cień węża - R.Riordan
56. Ukryta wyrocznia -  R.Riordan
57. Mroczna przepowiednia - R.Riordan
58. Pamiętniki półbogów - R.Riordan
59. Przewodnik po świecie herosów - R.Riordan
60. Szóstka wron - L.Bardugo
61. Królestwo kanciarzy - L.Bardugo
62. Endgame. Wezwanie - J.Frey 
63. Klucz niebios - J.Frey
64. Reguły gry - J.Frey 
65. Rok 1984 - G.Orwell
66. Duma i uprzedzenia -J.Austen 
67. Prawdodziejka - S.Dennard
68. Wiatrodziej - S.Dennard 
69. Promyczek - K.Holden
70. Gus - K.Holden
71. Franco - K.Holden
72. O wiele więcej - K.Holden
73. Oddam ci słońce - J.Nelson
74. Wybacz mi, Leonardzie - M.Quick
75. Prawie jak gwiazda rocka - M.Quick 
76. Poradnik pozytywnego myślenia - M.Quick 
77. Przygody Sherlocka Holmesa - A.C.Doyle  
78. Dziennik Sherlocka Holmesa - A.C.Doyle
79. Powrót Shlerocka Holmesa - A.C.Doyle
80. Księga przypadków Sherlocka Holmesa - A.C.Doyle
81. Dolina strachu - A.C.Doyle
82. Ostatnio ukon - A.C.Doyle
83. Kod Leonarda da Vinci - D.Brown 
84. Inferno -  D.Brown 
85. Czas żniw - S.Shannon
86. Zakon mimów - S.Shannon 
87. Pieśń jutra - S.Shannon 
88. Porwana pieśniarka - D.L.Jensen 
89. Ukryta wyrocznia - D.L.Jensen 
90. Waleczna czarownica - D.L.Jensen 
91. Jeszcze jeden dzień - M.Albom
92. Księżyc nad Bretanią  - N.George
93. Bad mommy - T.Fisher
94. Ta dziewczyna - C.Hoover
95. Confess - C.Hoover
96. Syrena - K.Cass
97. Byliśmy łgarzami - E.Lokhart
98. Czerwień rubinu - K.Gier
99. Błękit szafiru - K.Gier
100. Zieleń szafiru - K.Gier

Tak prezentuje się lista. Oczywiście mogłabym wymienić drugie tyle, ale 100 to 100.
Za rok w Książkowej konfrontacji zobaczymy jak mi poszło. Łudzę się, że przeczytam chociaż połowę, bo są to książki, które a) mam na swojej półce b) bardzo chcę przeczytać.

Robiliście ten tag na swoim kanale/blogu? Podsyłajcie linki w komentarzach!
A może czytaliście coś z tego i podpowiecie mi, na co powinnam zwrócić uwagę w pierwszej kolejności?


Post zainspirowany filmikiem Mai z kanału Maja K.

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Muszę ci powiedzieć że dokładnie w 97% się z Tobą zgadzam w kwestii książek które również na mnie czekają �� życzę żebyś przeczytała jak najwięcej ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Na swojej liście mam dużo tych książek, co ty. Mam nadzieję, że szybko uda mi się je przeczytać. Wraz z koleżanką mamy zamiar nagrac filmik o tym samym tytule, co ten post :D
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że Diabelskie maszyny są diabelnie słabe. :D
    Super, że chcesz doczytać Pottera. :)
    Też mam sporą listę książek do przeczytania, niestety mam dość wolne tempo czytania, a lista rośnie zbyt szybko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę pierwszą złą opinię o DM.
      Oczywiście, że chcę - kocham od dobrych paru lat
      Rozumiem:)

      Usuń
  4. Większą część książek też chcę przeczytać i niedługo na swoim blogu także wstawię taki post :D
    I tyle Mroza do nadrobienia <3

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie listy. Ja swoją zawsze robię z początkiem roku. Jeśli miałabyś ochotę zerknąć, to podaje link: 100 książek, które chcę przeczytać
    Z Twojej listy sporo przeczytałam, między innymi: Confess, Oddam ci słońce, Obcą, trylogię Klątwy, wszystko Holden, dylogię "Szóstka wron", wszystko Maas i... długo by tak wymieniać. Najbardziej polecam Gabaldon, Nelson, Maas oraz Holden (głównie dwa pierwsze tomy). Również w planach mam Prawdodziejkę oraz Byliśmy łgarzami, a dzisiaj zabieram się za "Wybacz mi, Leonardzie" Quicka :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że za kilka miesięcy pojawi się kolejny taki post, bo chcę przeczytać za dużo książek! Haha

      Usuń
  6. Uuuu widzę, że przynajmniej 80% tego co napisałaś ja też chcę przeczytać. Życzę powodzonka i pozdrawiam serdecznie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy czytać razem!
      Czekam na konfrontację u Ciebie lamusie.
      Buzi!

      Usuń
  7. Widzę, że znajdują się tu książki, które w większości sama planuję przeczytać. :)
    Bardzo fajny post. :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na bloga na tag czytelniczy. <3
    PS Życzę powodzenia w czytaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również przeczytałam tylko dwa pierwsze tomy Darów Anioła i już niedługo zabieram się za kolejny! Wchodzę tu po raz pierwszy i zachwyca mnie wygląd tego bloga, a także posty, które są napisane z wielką starannością. Pozdrawiam, blog Książki w kwieciu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wreszcie zdobyć pozostałe tomy:)
      Ojeju jak mi miło! Dziękuję bardzo!

      Usuń
  9. Połowa książek z Twojej listy, znalazłaby się na mojej, bo też chcę przeczytać te książki :D
    Myślę, że wykonam ten tag, ponieważ będzie fajnym pomysłem na pierwszy post (dopiero zaczynam z blogowaniem :] )
    Zapraszam więc do siebie: https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś przeczytała je jak najszybciej!

      Usuń
  10. Jest tutaj bardzo dużo książek, które chce przeczytać. Jednak nie wiem kiedy to się wydarzy bo jest tego po prostu za dużo. U mnie ten post możliwe, że będzie w następny piątek.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/lokatorka-j-p-delaney.html

    OdpowiedzUsuń
  11. "Oddam Ci słońce", to świetna książka o miłości rodzeństwa. Więcej możesz przeczcytać tutaj: http://kochaneksiazki.blogspot.com/2016/08/oddam-ci-sonce-jandy-nelson.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu dotarłam do połowy i odłożyłam, bo bardzooo mnie nudziła.

      Usuń
  12. Mamy dużo takich książek samych książek do przeczytania. Najwięcej mam książek Mroza, ale w wakacje planuję to nadrobić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę w tym roku przeczytać wszystkie jego książki, które zostały mi do przeczytania - powodzenia dla nas!

      Usuń
  13. Z Twojej listy przeczytałam dokładnie 6 książek ;p Chyba sama zrobię taką listę u siebie (oczywiście jeśli pozwolisz :)) bo też mam tyle książek na półce które są nieprzeczytane, że głowa mała ;p Mam nadzieję że uda Ci się przeczytać jak najwięcej :) Swoją drogą masz fajnego bloga. Nie wiem czemu trafiłam na niego dopiero teraz, ale żałuje że nie zrobiłam tego wcześniej :)
    swiatrico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to nie ja jestem autorką tego pomysłu:)
      Dziękuję, bardzo mi milo♡

      Usuń
  14. Na swoim blogu również wymieniłam 100 książek które chcę przeczytać, parę pozycji jest także na twojej liście wiec serdecznie zapraszam :) Pozdrawiam https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń