LETNI BOOK TAG

 Wakacje trwają w najlepsze, więc czemu by nie zrobić jakiegoś letniego tagu? Za nominację do niego bardzo dziękuję Karolinie z bloga http://zaczytanyzakatek.blogspot.com.



1. Słońce - książka, która zawsze poprawia mi humor.
Seria Percy Jackson i bogowie olimpijscy - R.Riordana! No kto nie kocha humoru wujka Ricka?

2. Morze - książka idealna na plażę.
Ponad wszystko - N.Yoon, którą czyta się bardzo szybko i przyjemnie, czcionka jest duża, dodatkowo znajduje się tam wiele rysunków, schematów, wiadomości itp.
Recenzja - klik

3. Pocztówka - książka, którą najlepiej wspominam.
Jest wiele takich książek, ale dam tu cykl Lato - J.Han, który czytam co roku w wakacje, więc wiadomo z czym mi się kojarzy.

4. Podróże - książka, którą polecił mi przyjaciel.
Promyczek - K. Holden polecony przez Basię (basiaprime).
PS Ja to przeczytam, obiecuję...

5. Opalanie się - książka, na której się sparzyłam.
Oddam Ci słońce - J.Nelson czyli książka o której słyszałam same pozytywne opnie, a ja osobiście wymiękłam po połowie i nie dałam rady jej skończyć. Jednak w te wakacje chciałabym zrobić do niej drugie podejście i mam nadzieję, że tym razem uda mi się ją chociaż skończyć.

6. Japonki - książka, którą za każdy.
Tutaj można dać wiele popularnych serii/trylogii typu Igrzyska Śmierci - S.Collins, Niezgodną - V.Roth czy Rywalki - K.Cass.

7. Wycieczki rowerowe - książka, która nigdy mi się nie znudzi.
Uwaga, uwaga oryginalność level hard - Harry Potter - J.K.Rowling.
No dobra skoro ja to ja to dam tu też serię z Joanną Chyłką - R.Mroza.

8. Letnie miłości - książka z ważnym wątkiem miłosnym.
Zanim się pojawiłeś - J.Moyes i milion innych romansów.

9. Pływanie - książka, którą muszę przeczytać tego lata.
Ktoś mnie pokocha - 12 wakacyjnych opowiadań, bo nie chcę, żeby czekała kolejny rok na wakacje (wcale o niej nie zapomniałam rok temu).

10. Przyjaciele - książka, którą często widzisz w księgarniach.
Takich książek też jest wiele, ale wezmę tu Zapisane w wodzie - P.Hawkins, na którą często zwracam uwagę i muszę ją wreszcie zakupić.

Nominowani:
- Daria
- Gosia
- Maja 

Mam nadzieję, że nominowani wykonają ten tag.
A jeśli Wy robiliście już ten tag, to koniecznie podsyłajcie linki w komentarzu! 

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Tę książkę Hawking widzisz cały czas raczej przez jej genialną promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie "Oddam ci słońce" zachwyciło :D Styl autorki, fabuła, bohaterowie - wręcz wszystko przypadło mi do gustu, ale wiadomo każdy ma inne upodobania :)
    Czytaj czym prędzej "Promyczka", bo to naprawdę świetna książka :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że mi też sie jednak spodoba;)
      Przeczytam, przeczytam!

      Usuń
  3. Chyba sama się skuszę na taki "book tag" ale dzięki Twojemu zainteresowało mnie parę tytułów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tagi i sama się chyba na niego skuszę.
    Zgadzam się z Tobą odnośnie "Ponad Wszystko", jest to książka idealna na plażę, pochłonąć ją można w kilka godzin - mnie wystarczyły trzy ^^ - a dzięki swoim rysunkom wydaje się być całkiem orginalna. ;)
    Cos czuję, ze zostanę tutaj na dłużej ;)

    Pozdrawiam, Pietrova z bloga https://a-moze-tak-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny book tag! :)
    Harry Potter i mnie się nigdy nie znudzi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz częściej słyszę negatywne opinie o "Oddam ci słońce". Chyba muszę w końcu sama zobaczyć czy ta książka przypadnie mi do gustu.
    Zapisane w wodzie zajmuje u mnie połowę księgarni (przynajmniej niedawno zajmowało). W końcu chyba po to sięgnę i zobaczę czy oprócz genialnej promocji książki ma ona coś więcej w sobie.
    Pozdrawiam
    https://bakerstreetlibrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego, że "Harry Potter" jest wszędzie, bo przecież HP to życie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga!
    www.zakletaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag :) Chętnie go zrobię :) W sumie to będzie mój pierwszy tag na blogu :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej dziewczyny. Na Summer Sale można kupić dużo fajnych tytułów za połowę ceny. Warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytaj "Oddam Ci słońce" ;) Po całości będziesz miała inne odczucie i myślę, że ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Ponad wszystko" to świetna letnia książka idealna na plażę, muszę się z tym zgodzić :D A Hp mogę czytać całym rokiem :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń