TBR NA READ WEEK 17.-23.07.2017


Dzień 1. - letnia okładka / Tego lata stałam się piękna - J.Han
Automatycznie wpisałam tutaj 1. tom cyklu Jenny Han, który czytam w każde lato. Dopiero potem zorientowałam się, że najbardziej wakacyjną okładkę ma ostatni tom, ale przymknijmy na to oko. 
Dzień 2. - czasy dzieciństwa / Bestia i Wiedźma - Disney
Do tego zadania postanowiłam dobrać dwie ostanie książki Disney'a, które zostały mi do przeczytania. Jeszcze zobaczę, czy przeczytam obie czy tylko jedną.
Dzień 3. - klasyka latem / Mabket - W.Szekspir
Jedna z wielu (baaaardzo wielu) książek z Wyzwania Czytelniczego Rory Gilmore, które zostały mi do przeczytania. Powiem Wam, że jak przeczytam ją przez ten tydzień w całości, to będę z siebie dumna (pozdrawiam ludzi, którzy śledzili moje postępy w czytaniu Hamleta). Planuję rozłożyć sobie czytanie tego na cały tydzień, więc mam nadzieję, że jakoś to będzie. Rodzice życzą mi powodzenia, bo nie są fanami tej książki.
Dzień 4. - wakacyjny re-read / Niezbędnik obserwatorów gwiazd - M.Quick
Książka z mojego TBR'u na wakacje, czytana w zeszłe wakacje, którą dodatkowo uwielbiam. Chyba nie muszę pisać więcej.
Dzień 5. - letni dreszczyk / Czarna trasa - A.Manzini
Pozycja od wydawnictwa, która czeka na swoją kolej zdecydowanie zbyt długo, więc mam nadzieję w końcu ją przeczytać.
Dzień 6. - siedmioliterowy tytuł / Kasacja - R.Mróz
No tu to ja chyba nie muszę nic mówić. Każdy już chyba wie, że jestem największą fanką Mroza i mam obsesję na punkcie jego książek. Nie mogę się doczekać aż przeczytam Kasację po raz drugi! Pierwszy raz czytałam ją właśnie w zeszłe wakacje.
Dzień 7. - w sumie 1000 stron / 2,013 stron

Organizatorzy:
Ola readingwithpercy.blogspot.com
Hubert maasonpl.blogspot.com
Ala alawkrainieksiazek.blogspot.com

Wydarzenie na Facebooku: klik

Tradycyjnie piszcie czy bierzecie udział i podzielcie się w komentarzu swoimi stosikami lub linkami do nich.

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Też uwielbiam "Niezbędnik"! Ja nie zamierzam angażować się w tę akcję, nie lubię takiego czytania na akord poza tym niektóre zadanie nie pokrywają się z moim wakacyjnym TBRem, który jest wystarczająco duży i na razie nie chcę dodawać kolejnych powieści.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłabym udział, ale po moich trzech książkach na bookathonie nie wiem czy podołam, haha :D
    lagerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udziału w TBR niestety nie biorę, ale Tobie życzę powodzenia! <3
    PS Też jestem wielką fanką pana Mroza i cieszę się jak głupia, że we wrześniu wychodzi szósta część Chyłki. <3
    Pozdrawiam cieplutko. :*
    agataczytaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mróz, Mróz, Mróż <3
    Życzę powodzenia! :D

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci powodzenia!
    Muszę przyznać, że w ciekawy sposób zrobiłaś zdjęcia. Naprawdę oryginalny pomysł z tym zwiększającym się stosikiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, że uda Ci się przeczytać wszystkie książki, które zaplanowałaś na ten tydzień i dziękuję, że bierzesz udział <3

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń