PODSUMOWANIE BOOKATHONU I PONIOSŁAM PORAŻKĘ CZY NIE BYŁO AŻ TAK ŹLE?


Dzień 1.
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz - 296 str.
Dzień 2.
Benedict Cumberbatch. Biografia - 35 str.
13 powodów - 45 str.
Dzień 3.
13 powodów - 145 str.
Benedict Cumberbatch. Biografia - 6 str.
Dzień 4.
13 powodów - 82 str.
Był sobie pies - 59 str.
Dzień 5.
Bad mommy - 154 str.
Benedict Cumberbatch. Biografia - 5 str.
Dzień 6.
Bad mommy - 155 str.
Był sobie pies - 23 str,
Dzień 7.
Był sobie pies - 309 str.

Podsumowując:
Ważną rolę odgrywają zwierzęta - Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz ✔
Książka o przyszłości - Szklany tron ✘
Zła książka - Bad mommy ✔
Biografia - Benedict Cumberbatch (46/320 str.) ✘
Porusza temat tabu - 13 powodów ✔
Zekranizowana w 2016/17 roku - Był sobie pies ✔
W sumie 1500 stron - 1314 stron ✘

Ogólnie jestem całkiem zadowolona, biorąc pod uwagę fakt, że są wakacje i jako że mam życie, więc nie czytam cały czas. W między czasie wychodziłam gdzieś, robiłam inne rzeczy niż czytanie itp.
A jak Wam poszedł Bookathon?

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Ja w Bookathonie udziału nie brałam, ale Tobie gratuluję wyniku, bo jest naprawdę rewelacyjny :D

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyniku!
    Ja osobiście nie bralam udziału w bookathonie ponieważ akurat w tym tygodniu byłam ciągle w trasie,biegu dużo rzeczy załatwiałam i nie miałam kompletnie czasu na czytanie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♡
      Rozumiem, mialam miałam tak rok temu, wprawdzie brałam udział, ale czasu było mało🙊

      Usuń
  3. Ja nie brałam udziału w Bookathonie.
    Gratuluję wyniku!
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie.
    agataczytaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! To bardzo dobry wynik :3 Wiem, bo sama przez kilka dni odpuściłam sobie czytanie dla innych sposobów spędzenia czasu.
    To moje podsumowanie: https://www.youtube.com/watch?v=O2Za6PdPZTQ
    Pozdrawiam serdecznie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      W końcu są wakacje - trzeba korzystać! :D

      Usuń