TBR I BOOKATHON 03.-10.07.2017

Czym jest Bookathon? To maraton czytelniczy, w którym przez 7 dni czytamy książki dopasowane do poszczególnych wyzwań. Oczywiście 0 presji - to tylko zabawa. Wyzwania można interpretować dowolnie. Do paru kategorii możecie dopasować jedną książkę. Po dokładne informacje zapraszam do linków, które będą na końcu posta.

1. Książka, w której ważną rolę odgrywają zwierzęta.
"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz" J.K. Rowling, czyli książka którą chciałam przeczytać od bardzo, bardzo, baaardzo dawna i to (+ koniec roku szkolnego) był idealny pretekst, żeby ją wreszcie kupić. Zresztą byłam w kinie na filmie, który jest megasupercudowny.
2. Książka o przyszłości.
Uwielbiany przez większość "Szklany tron" S.J.Maas (czy tylko ja tego jeszcze nie czytałam?). Leży na mojej półce od zeszłych wakacji i pomimo, że naprawdę bardzo ciekawi mnie ta seria, to nie mogę się za nią zabrać.
3. Zła książka.
Nie zabrało mi dużo czasu, żeby wybrać książkę do tego zadania. "Bad mommy" T.Fisher czyli książka, na której przeczytanie czekam, odkąd zobaczyłam pierwszą recenzję. Zamówiłam ją przedpremierowo i odkąd do mnie przeszła strasznie mnie kusi, ale dzielnie czkam na maraton.
4. Biografia.
Wreszcie przeczytam biografię mojego ukochanego Benedicta Cumberbatcha autorstwa J.Lewisa, która czeka na mnie już rok (dostałam ją za pasek na koniec 2. gimnazjum).
5. Książka, która porusza temat tabu.
Tutaj padło na "13 powodów" J.Ashera, którą pomogły mi wybrać cudowne duszyczki na grupie Bookathonu. Książkę chciałam przeczytać od daawnaa, jeszcze zanim wyszedł serial, ale jak widać coś mi nie pykło, ale ten maraton był idealnym pretekstem do jej kupienia (po raz kolejny).
6. Książka zekranizowana w 2016 lub 2017 roku.
"Był sobie pies" W. Bruce Camerona, którą dostałam od wydawnictwa już jakiś (ekhem jakiś spory) czas temu. Jej ekranizacja weszła do kim na początku tego roku.
7. Przeczytaj w sumie 1500 stron.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, przeczytam 2136 stron.

Był sobie pies i Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć można by ze sobą zamienić, więc lekkie ułatwienie, bo jeśli przeczytam jedną z nich to zaliczę 2 zadania😌

Tak prezentuje się mój stosik. Mi osobiście zadania bardzo przypadły do gustu, chociaż spotkałam wiele opinii, że trudno jest dopasować książki. No ale wiadomo, to już zależy od osoby.
Jestem bardzo ciekawa jak mi pójdzie, bo u mnie jest tak, że kocham takie maratony, kocham układać stosiki, ale potem wychodzi, że przeczytałam może połowę, bo a to mi się nie chce czytać, a to nie mam kiedy czytać, a to robię coś innego😂 Jak to będzie tym razem, przekonamy się za tydzień.
A jak to jest z Wami? Bierzecie udział? Jeśli tak to koniecznie chwalcie się w komentarzu swoimi stosikami lub wklejajcie linki to postów/filmików.

Grupa Bookathonu
Strona Bookathonu

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Ja niestety nie biorę udziału w Bookathonie. Swoją drogą ciekawy stosik. Życzę udanej zabawy i przeczytania wszystkich tych książek. Buziaki.
    agataandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się!

      Usuń
    2. Przepraszam, nazwa ig pomyliła mi się z blogiem. Mój błąd.
      Blog: agataczytaksiazki.blogspot.com

      Usuń
  2. Ja nie biorę udziału w Bookathonie, ponieważ książki, które mogłabym dopasować do kilku kategorii mam już przeczytane xD
    Z pozycji, które podałaś czytałam ,,13 powodów'' i ,,Był sobie pies'' ;) I spokojnie, nie jesteś jedyną osobą, która nie czytała ,,Szklanego tronu'' - witam w klubie ^^
    Za to biorę udział w dzisiejszej Nocy Książkoholików :D

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups :')
      Uff, już sie bałam hahah.
      Ja planowałam, ale nie wiem co z tego wyjdzie, bo od 20:00 zasiadam przed meczem, a dodatkowo dzisiejsza noc mnie zabila, bo poszłam spać po 3 i chodzę cały dzień nieprzytomna😂

      Usuń
  3. Ja też planuję przeczytać Fantastyczne zwierzęta i 13 powodów w czasie bookathonu! Piąteczka! xD
    Ale jeszcze nie wiem czy mi sie to uda, bo póki co nie ma ich w bibliotece. xD
    Był sobie pies to fantastyczna książka i szybko się ja czyta, więc powinnaś zdążyć w jeden dzień ^^
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najgorszą kategorią jest ta dotycząca biografii, bo ich nie czytuje. Gdybym miała wakacje, to może wzięłabym udział w Bookathonie, ale nie mam i nie ma szans, abym tak dużo przeczytała jednego tygodnia, aczkolwiek Tobie życzę powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam nawet parę czekających na półce.
      Oj to szkoda.
      Dziękuję!

      Usuń
  5. Też mam zamiar na Bookathon, przeczytać "Fantastyczne zwierzęta" jak i również "Szklany tron", który będzie pierwszą książką Sary J Mass, którą przeczytam!
    Zapraszam na mojego bloga, gdzie przed chwilą opublikowałam mój TBR na Bookathon.
    www.zakletaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznym(...) zainspirowałam się właśnie Tobą, jak zobaczyłam je u Ciebie na snapie (mam nadzieje, ze się nie gniewasz hahah).
      Ja również wcześniej nie spotkałam sie z twórczością Maas.
      Na pewno zajrzę!

      Usuń
  6. Chciałam wziąć udział w bookathonie, ale kompletnie nie mogłam wpaść na biografię, którą chciałabym przeczytać - raczej za nimi nie przepadam. A co tam, i tak będę mnóstwo czytać, po co mi do ego bookathon. ;)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, rozumiem, aczkolwiek Bookathon jest naprawdę świetną akcją!

      Usuń
  7. Super stosik! "13 powodów" - super wybór, a "Szklany tron" czytałam i wydaje mi się, że jestem jedyną osobą, która tego nie lubi! ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!:)
      Szczere - serial nie robi na mnie jakieś wow, a podobno książka gorsza, ale zobaczymy.

      Usuń
  8. Podoba mi się twój stosik! Szczególnie biografia- muszę zerknąć w wolnej chwili koniecznie:P powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mi też :D
      Dzisiaj zabieram się za jej czytanie!

      Usuń